loading...
من و تو
آخرین ارسال های انجمن
rm68 بازدید : 3043 یکشنبه 1391/07/02 نظرات (3)

 

http://s2.picofile.com/file/7118507525/Astar.jpg

در درس هوش مصنوعی دو نوع جست و جو وجود دارد...جست و جوی آگاهانه و جست و جوی ناآگاهانه..این یک الگوریتم جست و جوی آگاهانه است. از این الگوریتم ها برای پیمایش مسیر شهرهای کشور رومانی استفاده شده است که یکی از پروژه های درس هوش مصنوعی می باشد. این الگوریتم به زبان سی شارپ 2010 نوشته است. در این الگوریتم از یک هیروستیک قابل قبول برای پیدا کردن کوتاه ترین و بهینه ترین مسیر استفاده شده است.. اما این الگوریم بصورت ثابت برای شهر مقصد بخارست می باشد و برای سایر شهر ها باید از یک هیروستیک با مقادیر متفاوت استفاده کنیم..ما در این هیروستیک فاصله مستقیم تا شهر مقصد بعلاوه اندازه مسیری که تا همان لحطه طی شده استفاده کرده ایم.اندازه فاصله مستقیم بر طبق اعداد کتاب راسل نوشته شده اند.

برای دانلود الگوریتم به همراه فایل اجرایی به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

پسورد فایل : www.p30student.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محدثه در تاریخ 1401/09/25 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید این فایل دانلود نمیشه میشه برای من ایمیلش کنید

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1395/08/01 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

من هم نتونستم دانلودش کنم، اگر امکان داره برای من هم ایمیل کنید، بسیار سپاسگزارم

این نظر توسط مرتضی قاسم خانی در تاریخ 1395/02/21 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

سلامدوست عزیز من نتونستم اینو دان کنم میشه برام ایمیلش کنی بی زحمت
m.mgkh@yahoo.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار سایت
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1484
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,064
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 24,577
  • بازدید کلی : 428,783