loading...
من و تو
آخرین ارسال های انجمن
rm68 بازدید : 590 پنجشنبه 1391/12/24 نظرات (0)

دانلود Aptana Studio 3.2.2 - قدرتمندترین نرم افزار طراحی وب

Aptana Studio 3.2.2 یک نرم افزار حرفه ای و باز متن برای طراحی وب و ساخت برنامه های کاربردی می باشد. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند توسعه وب بوده و انجام کار را برای شما آسان و سریع می سازد. Aptana Studio شامل قابلیت های گسترده ای برای ساخت برنامه های Ruby و Rails, PHP, و Python همراه با ویرایش کامل HTML, CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار می توانید برنامه تحت وب خود را در یک محیط یکپارچه، توسعه داده و تست کنید. همچنین این نرم افزار از جدیدترین مشخصات تکنولوژی مرورگر مانند HTML5، CSS3، JavaScript پشتیبانی می کند. آیا از ابزارهای سنتی و قدیمی مانند Adobe Dreamweaver و Front page خسته شده اید و به دنبال ابزاری کارآمدتر هستید؟ آیا مایلید هرچه بیشتر به سمت نرم افزارهای رایگان و اوپن سورس حرکت کنید؟ توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید به سرعت و به راحتی صفحات وب حرفه ای طراحی کنید. حتما شما نیز همانند ما پس از خواندن کامل این مطلب و یا کار با این نرم افزار به این نتیجه می رسید که این بهترین ابزار طراحی وب است. همان طور که می دانید ابزارهای گران قیمتی مانند Adobe Dreamweaver حتی یک چهارم ویژگی های این نرم افزار را ندارند، پس بیشتر از این نخوانید و آپتانا را دانلود کنید و طعمی جدید از طراحی وب را بچشید!

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aptana Studio:
- پشتیبانی از سطح گسترده ای از زبان های برنامه نویسی تحت وب
- مرتب کردن کد به صورتی که کد در نهایت خوانایی نوشته می شود
- خاصیت تکمیل خودکار توابع آن زبان
- پشتبیبانی از کتابخانه های جاوا اسکریپت همانند جی کوئری
- نمایش نتیجه کار در خود ویرایشگر
- دارای وب سرور داخلی
- نمایش نحوه پشتیبانی مرورگرهای مختلف از کدهای سی اس اس و جاوا اسکریپت
- غلط گیری از کد شما به هر زبان
- کنترل ورژن
- قابلیت ارتباط با دیتابیس
- پشتیبانی از CSS3 و HTML5
- قابلیت گسترش و اضافه کردن پلاگین
- پشتیبانی از PHP، Ruby و Python
- کنترل پروژه و فایل های آن
- پشتیبانی از زبان فارسی
- قابل نصب در سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی
- قابل نصب در ویندوز XP و ویندوزهای جدیدتر از آن نظیر ویستا، 7، 8 و …
- و …

دانلود در ادامه مطلب

 

nhkg,

rm68 بازدید : 770 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (0)

برنامه ويندوز مديا پلير در حال حاضر يكي از عام ترين برنامه هايي است كه در سيستم عامل ويندوز براي پخش فايلهاي صوتي و ويديويي توسط كاربران مورد استفاده قرار ميگيرد و اكثر كاربران ويندوز با اين برنامه آشنايي دارند.در اين مقاله قصد داريم چندين ترفند عام رجيستري را كه در مورد ايجاد تغييراتي خاص در اين برنامه استفاده ميشود را به شما آموزش دهيم. در اين مقاله شما موارد زير را فرا خواهيد گرفت :غیرفعال کردن پیغام Upgradeحذف آخرین Play Listپنهان کردن پنجره Anchor تغییر عنوان پنجره مدیا پلیرحذف کردن عناصر مختلف از مدیا پلیر ارسال شناسه کاربر در مدیا پلیرقفل کردن Skin انتخاب شده برای مدیا پلیرفعال کردن ویژگی های مربوط به DVD در مدیا پلیربراي فراگيري اين موارد با ادامه مقاله همراه باشيد.
غیرفعال کردن پیغام Upgradeبا این کار پیغام Upgrade ای که موقع نصب یک نسخه جدیدتر مدیا پلیر ویندوز ظاهر می شود غیر فعال می شود. به آدرس زیر بروید : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\PlayerUpgradeدر صفحه سمت راست در یک فضای خالی راست کلیک کنید و از آنجا New و از منوی باز شده String Value را انتخاب کنید و نام آنرا AskMeAgain بگذارید . سپس روی آن کلیک کرده و در قسمت Value Data عبارت No را بنویسید.با این کار Upgrade مربوط به مدیا پلیر خذف می شود . برای فعال کردن مجدد این پیغام مقدار Yes را به جای No قرار بدهید.
حذف آخرین Play Listبا این کار می توانید آخرین فایل ها و URL های استفاده شده را از History مربوط به مدیا پلیر ویندوز حذف کنید. برای حذف لیست فایل هایی که آخرین بار پخش شده اند به این آدرس بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\RecentFileListو برای حذف لیست URL ها به این آدرس بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\RecentURLListموارد مورد نظر خود را Delete ( حذف ) كنيد.
پنهان کردن پنجره Anchor وقتی در حالت Skin از مدیا پلیر استفاده می کنید ، پنجره ای با نام Anchor نمایش داده می شود که به نظر ک چیز ضائد و اضافي است.برای حذف این پنجره به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\WindowsMediaPlayerبا راست کلیک کردن در صفحه سمت راست و با راست کلیک کردن از منوی باز شده یک DWORD با نام DoNotShowAnchor بسازید و مقدار آنرا 1 قرار دهید تا پنجره Anchor حذف شود . برای نمایش دادن این پنجره عدد 0 را به جای 1 قرار دهید.نکته : این ترفند برای مدیاپلیر با ورژن 8 به بالا کاربرد دارد.
تغییر عنوان پنجره مدیا پلیربا این ترفند می توانید عنوان برنامه را تغییر دهید و عنوان دلخواه خودتان را جایگزین کنید. به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\WindowsMediaPlayerدر این صفحه یک String با نام TitleBar بسازید و روی آن کلیک کنید و متن دلخواه خود را بنویسید.
حذف کردن عناصر مختلف از مدیا پلیر عناصر متعددی روی مدیا پلیر موجود است که ممکن است برای ما کاربردی نداشته باشد. اگر می خواهید بعضی از این عناصر را حذف کنید به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\WindowsMediaPlayerشما می توانید در اینجا عناصر Radio Bar , Media Favorite , Find New Station را حذف کنید . برای حذف هر کدام باید یک DWORD بسازید و با توجه به زیر نام مناسب را انتخاب کنید و مقدار آنرا برابر 1 قرار دهید تا حذف شود . برای فعال کردن مقدار 1 را به 0 تغییر دهید.Radio Bar = NoRadiaBarMedia Favorite = NoMediaFavoriteFind New Station = NoFindNewStation
ارسال شناسه کاربر در مدیا پلیردر زمان برقرار ارتباط راه دور با یک شبکه تلویزیونی یا رادیویی معمولا یک شناسه خاص توسط مدیا پلیر ارسال می شود . ترفند زیر ارسال یا عدم ارسال این شناسه را کنترل می کند.به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Preferencesیک Binary با نام SendUserGUID بسازید , جهت ارسال شدن شناسه خاص ( GUID ) عدد 1 و جهت عدم ارسال عدد 0 را بنویسید.
قفل کردن Skin انتخاب شده برای مدیا پلیراین ترفند به شما این امکان را می دهد تا یک Skin خاص برای مدیا پلیر تعریف کنید و آنرا قفل کنید . با این کار سایر کاربران نمی توانند به ویژگی هایی که برای Skin تعریف شده دسترسی پیدا کنند . برای این کار به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\WindowsMediaPlayerیک String با نام DefaultSkin ایجاد کرده و آنرا برابر با نام Skin مورد نظر قرار دهید.توجه : حتما نام Skin را به طور کامل وارد کنید ( مانند : Classic.wmz )حالا یک DWORD با نام SetAndLockSkin بسازید و آنرا برابر با 1 قرار دهید تا skin قفل شود. نکته : این ترفند برای مدیاپلیر با ورژن 8 به بالا کاربرد دارد.
فعال کردن ویژگی های مربوط به DVD در مدیا پلیربا استفاده از این ترفند می توانید از مدیا پلیر برای نمایش DVD ها استفاده کنید.به آدرس زیر بروید :HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\Settingsیک String با نام EnableDVDUI ایجاد کنید و آنرا برابر با Yes قرار دهید تا توابع کنترل کننده DVD در مدیاپلیر فعال شود.

rm68 بازدید : 682 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (0)

این اتفاق حتماً تابحال برای شما پیش آمده است... قصد دارید فایل و یا پوشه ای را حذف کنید ولی با خطاي زیر مواجه میشوید :

! Cannot remove folder temp It is being used by another person or program

اگر شما مطمئن هستید که بر خلاف ادعای این پنجره فایل و یا پوشه مورد نظر شما در حال استفاده نیست میتوانید در اینگونه مواقع برای رهایی از این مشکل بجای راه اندازی مجدد سیستم از روش زیر استفاده کنید:

1-  تمام برنامه های باز خود را ببندید
2-  Command Prompt را باز کنید
3- Task Manager را با Right-Click کردن بر روی Taskbar و انتخاب گزینه Task Manager و يا فشردن ترکیب Ctrl-Shift-Esc باز کنید.
4-  به برگه Processes برويد، Explorer.exe  را انتخاب کنید و دکمه End Process را بزنيد .
5-  بدون اینکه Task Manager را ببندید به پنجره Command Prompt برويد
6-  در خط فرمان فایل مورد نظرتان را با دستور Del حذف کنید
7-  دوباره به Task Manager رجوع کنید در برگه Applications دکمه New Task را بزنيد و Explorer.exe را اجرا کنید.

rm68 بازدید : 726 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (0)
در اينجا مي خواهيم ساده ترين روش تهيه و ساخت يک کتاب الکترونيکي ( PDF ) بدون هيچ برنامه اضافي در سيستم را بررسي کنيم ، اميدوارم اين روش ساده قدمي براي به وجود آمدن کتابهاي الکترونيکي بيشتر و بهتر و مفيدتر باشد .
 اولين قدم، بوجود آوردن فايلي از متن کتاب در برنامه هاي ويرايش متن نظير Word Pad يا Microsoft Word است. توجه شود Word Pad و Word برنامه هايي هستند که در تمام سيستم ها موجود است .

قدم دوم، تبديل فايل متن با فرمت doc يا هر فرمت ديگري به فرمت PDF که فرمت معمول کتاب هاي الکترونيکي است ، براي اين کار از سايت شرکت Adobe مبتکر برنامه Acrobat و کتابهاي الکترونيکي استفاده مي کنيم ، در مرورگر صفحه http://createpdf.adobe.com باز مي کنيم ، براي استفاده از خدمات رايگان اين سايت گزينه ي try it for free را انتخاب و در صفحه بعد کشور را انتخاب مي کنيم ، صفحه بعدي فرم ثبت نام سايت است که در آن e-mail وارد شده به عنوان usar name در نظر گرفته خواهد شد . بعد از پر کردن فورم ثبت نام به صفحه بعدي انتقال يافته و در آن Convert a file را انتخاب مي کنيم . در انتهاي اين صفحه گزينه ي ...I accept را انتخاب مي کنيم ، در صفحه بعد دوباره Convert a file را انتخاب مي کنيم ، اينبار پنجره جديدي باز مي شود ، از گزينه Browse فايل مورد نظر براي تبديل را انتخاب مي کنيم و Continue را انتخاب مي کنيم ، در صفحه بعد از انتخاب Optimization Setting گزينه ي eBook را انتخاب مي کنيم و از انتخاب Delivery Method گزينه ي Wait for PDF conversion browser را انتخاب مي کنيم ، سپس دکمه Create PDF . حالا بعد از چند ثانيه PDF شما حاضر است ، براي مشاهده !View PDFرا انتخاب کنید.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار سایت
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1484
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,050
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 24,563
  • بازدید کلی : 428,769